U heeft dus uw website in de lucht, maar krijgt niet het verwachte verkeer. Zou het verstandig zijn om professionele SEO-marketingbedrijven te gebruiken om de rankings en het verkeer te verbeteren? Ja. Zijn ze veilig in gebruik? Waarschijnlijk. Zijn ze perfect in dienstverlening? Wel, daar hebben we een dilemma. Dus, hoe weten we welk SEO-bedrijf het beste kan worden gebruikt voor onze websites? De Meer bezoekers op je website beste manier om dit te beantwoorden, is door te kijken wat u moet vermijden bij het kiezen van uw beste SEO-bedrijf. Het is een goed advies om altijd te vermijden:
1. Een bedrijf dat “goedkope” service belooft
Bedrijven die beloven minder in rekening te brengen, bieden vaker wel dan niet een even basale en slechte service. Hoewel niet noodzakelijkerwijs waar, maar in de meeste gevallen zal deze “goedkope” service alleen voordelig zijn voor de korte termijn.
2. Een bedrijf dat zeer snelle rankings garandeert
Een positie in de zoekmachines is erg moeilijk te garanderen en gebeurt vaak alleen door voortdurende inspanningen op lange termijn en hard werken. Het is geen onmiddellijke activiteit en de enige manier waarop u waarschijnlijk kunt garanderen dat het snel gebeurt, is door gebruik te maken van zwarte hoed en ten strengste verboden praktijken. Deze praktijken zullen er hoogstwaarschijnlijk toe leiden dat zoekmachines uw website bestraffen door deze uit de zoekresultaten te verwijderen. Als dergelijke methoden worden gebruikt door uw gekozen SEO-bedrijf, alleen om snelle rankings te garanderen, loopt u een groot risico uw SEO-investering, tijd en uw bedrijf te verliezen als de site uit deze zoekmachines wordt verwijderd.
3. Een bedrijf dat belooft niets aan je website te veranderen
Om een effectieve strategie voor zoekmachineoptimalisatie te kunnen opstellen, is een site-audit noodzakelijk. In deze audit probeert het SEO-bedrijf vast te stellen of uw site technische problemen heeft, evenals bruikbaarheidsproblemen die voorkomen dat deze correct wordt geïndexeerd door de zoekmachines. Als er problemen zijn, moet het bedrijf deze oplossen door de nodige wijzigingen aan te brengen. Soms kan een kleine wijziging op uw website zorgen voor een dramatische toename van het verkeer. Daarom is een bedrijf dat alleen werkt aan technieken waarbij dergelijke wijzigingen op uw website niet nodig zijn, simpelweg veelbelovende resultaten op korte termijn.
4. Een bedrijf dat SEO-diensten aanbiedt aan “alle soorten bedrijven” in alle niches en sectoren
Het beste type SEO-bedrijf dat u kunt gebruiken, is er een die gespecialiseerd is in uw specifieke niche en soort bedrijf. Dit komt omdat ze uw markt en bedrijf beter begrijpen, evenals uw behoeften op het gebied van concurrentie en zoekwoorden. Dit type bedrijf zal u gemakkelijk voorzien van SEO-casestudy’s die binnen uw niche vallen om u te helpen beslissen wat voor soort servicespecificaties u van hen nodig heeft. Een bedrijf dat SEO-diensten aan iedereen aanbiedt, heeft slechts beperkte kennis van uw markt en behoeften. Het resultaat is dat ze u kortetermijnresultaten opleveren die op de lange termijn niet stand kunnen houden en die gemakkelijk door de concurrentie worden weggevaagd.
Over het algemeen is een goed SEO-servicebedrijf een bedrijf dat zich richt op een niche en ervaring heeft in uw nichemarkt. Het is er ook een die u intelligente vragen stelt om uw bedrijf te leren kennen voordat u een SEO-contract aangaat. Het beveelt ook een SEO-audit aan voordat wordt gepleit voor een SEO-strategie. Als klap op de vuurpijl bieden de beste SEO-marketingbedrijven zoekwoordonderzoeksdiensten aan, evenals analyse van concurrenten.